Dia Mundial de la Poesia

El Departament de Llengua catalana de l’Institut Campclar celebra el Dia Mundial de la Poesia. Per a aquesta diada tan especial, els passadissos del centre s’omplen de poesia i protagonitzen les nostres classes.

D’una banda, els alumnes de segon cicle d’ESO participen en una creuada que els portarà a posar a prova els seus coneixements al voltant de la poesia. Després d’inscriue’s en un qüestionari Quizz, respondran unes preguntes a partir de la informació que llegiran en enllaços vinculats els codis QR de cada poema.

A més, s’ha obert una petita competició per a professors i personal no docent del centre.

Per altra banda, els alumnes de 3r han posat veu als haikus de Joana Raspall que omplen el passadís de la seva planta.

Les professores del Departament de Llengua Catalana us desitgen un bon Dia de la Poesia