Benvinguda Manon

Manon Méchin va arribar al nostre institut l’última setmana de setembre i s’hi quedarà fins el 19 d’octubre. Aquesta estudiant ve d’Orleans i participa en un projecte Erasmus+ de pràctiques  a l’empresa a l’estranger. Manon fa les seves pràctiques a la secretaria del nostre institut i també està convidada a entrar en algunes de les classes de francès. Pels nostre alumnes és molt interessant compartir aquests moments amb estudiants francesos d’edats similars a les seves. Manon els explica com funciona el sistema educatiu a França, parla amb ells de música, de la seva estada a Tarragona com a alumna Erasmus+ i també respon a algunes preguntes concretes sobre la llengua i la fonètica francesa. Es una molt bona experiència tan pels nostres alumnes com pels alumnes de pràctiques ja que genera un intercanvi cultural i personal molt enriquidors.