Aparador de Nadal

L’alumnat del PFI Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic ha realitzat l’aparador nadalenc de l’Institut.

El projecte forma part del Mòdul Professional de Tècniques bàsiques de comercialització.  L’aparador està compost per un original arbre de Nadal acompanyat de regals i dos saques plenes de… Llegeix més»

Resolució selecció alumnat Erasmus KA1 curs 19-20

Queda publicada per ordre de puntuació la llista d’alumnat de la borsa de possibles estudiants a optar a la beca Erasmus+ KA1 per a estades formatives en empreses d’altres països durant el curs 2019-20.

• **781724C   40,909
      • **976901A   31,957
      • **792333P   31,230
      • **942903E   29,460
      • **015864Y   27,990

Més informació: Llegeix més»

Convocatòria Erasmus+ KA1 19/20 Cicles Formatius

Queda publicada la convocatòria per accedir a la beca Erasmus+ KA1 per a estades formatives en empreses d’altres països durant el curs 2019-20.
Dia: dimecres 27 de novembre de 2019.
Hora: 16.00 hores.
Lloc: Aula 2n SMX.
Per a poder accedir a la convocatòria cal aportar la següent documentació:

Activitats Comercials amb els refugiats

El grup de 1r d’Activitats Comercials ha preparat l’aparador que ha estat acompanyant als participants del projecte del Join the European Table d’Alemanya, Polònia, Hongria, Grècia i França i l’alumnat del centre.
Aquest aparador ha volgut representar la identitat dels països participants, les organitzacions no governamentals:… Llegeix més»

Xerrada de la CEA(R), Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, per al nostre projecte Erasmus+ KA229 “Join the European table”

A la segona sessió de projecte d’aquest curs hem tingut la visita de dos representants de la CEA(R), la Comissió catalana d’ajuda al refugiat. Ens han explicat la tasca que fan referent a la integració dels refugiats que arriben al nostre país. Hem fet un… Llegeix més»