ADN, la base de la vida

El passat divendres 11 d’octubre, l’alumnat de Biologia de 2n de Batxillerat va visitar els laboratoris del CRAI Sescelades de la Universitat Rovira i Virgili. Allí van poder experimentar i extreure l’ADN d’un tomàquet i d’un plàtan.
L’ADN, base de la vida.
Llegeix més»

Reunions PFI i CF

El proper dimecres 9 d’octubre a les 18h tindrà lloc, a la Sala d’Actes de l’Institut,  la reunió d’inici de curs de PFI i de Cicles Formatius. Us hi esperem.

Nou Erasmus en francès! Les fables, le miroir de la vie

Comencem el curs amb un nou projecte Erasmus: “Les fables, miroir de la vie”. En aquest projecte hi participen tots els alumnes de 2n ESO que van triar, com a optativa, la matèria de francès. El projecte treballa les faules d’autors europeus, originaris dels diferents països que participen en el projecte: Grècia, Alemanya, Països Baixos, Romania, França… i el nostre institut!… Llegeix més»

Inici classes

Us recordem que l’inici de les classes serà el proper dijous 12 segons l’horari aquest:
8.30 – 4t ESO
9.30 – 3r ESO
10.30 – 2n ESO
12.30 – 1r ESO
El divendres dia 13 serà per als cursos:
9.30 –  CF i PFI
10.25 – Batxillerat