Visita al MNAC i Santa Maria del Mar (15/02/19)

El passat dia 15 de febrer els alumnes de 2n de BAT B varen fer una excursió a Barcelona. Van visitar el MNAC i més tard van anar al barri gòtic per visitar Santa Maria del Mar.

La visita al MNAC va ser tutoritzada pels alumnes de 2n de batxillerat que fan la matèria de modalitat d’art, de manera que van explicar a la resta de companys les obres més significatives del Museu. Es va fer un recorregut per la història de l’art comentant obres tan significatives de l’art medieval com el Pantocràtor de Taüll, la Mare de Déu dels Consellers de Lluís Dalmau. Seguidament van explicar obres del Renaixement i Barroc d’autors reconeguts com Tizià, El Greco, Rubens…finalment van accedir a les sales d’art del segle XIX i XX i acabant la visita amb una obra cubista de Pablo Picasso.