Viatge fi de curs de 4t d’ESO a Roma: 17-21/06/19

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat el viatge de fi de curs a Roma del 17 al 21 de juny.

El primer dia van matinar molt per agafar l’autocar cap a l’aeroport de Barcelona on els esperava un vol directe a Roma. A la tarda varen poder realitzar una primera visita de la ciutat.

Els dies d’estada a Roma varen realitzar les següents activitats: amb el guia oficial, visita de 3h de la ciutat: San Pietro en Vincoli, Panteon , Plaça Navona i altres. Visita del Vaticà, els seus museus i la Capella Sixtina. Passeig per la Roma Monumental, Plaça Navona, Plaça Espanya, Fontana de Trevi i Trinità dei Monti. També visitaren el Coliseu, El Palatino i el Foro.

El 4t dia, sortida de Roma cap al port de Civitavecchia per embarcar al vaixell de tornada a Barcelona. Darrer dia a bord del vaixell, amb arribada a Barcelona a les 19h, on els esperava l’autocar de tornada a Cambrils.

Alumnes i professores acompanyants sempre recordaran amb satisfacció aquest viatge de final d’etapa!