Tardor – Castanyada 4 ESO: 31/10/19

Aquests dies els alumnes de l’optativa de visual i plàstica de 4t d’ESO han estat preparant la decoració de tardor del hall de l’institut. D’altra banda també s’han decorat les aules des de les diferents tutories d’ESO.

Els nostres alumnes han escalfat motors per al viatge de fi d’etapa, i quina millor manera que endolcint el dia als companys… Deliciós esmorzar preparat per les famílies dels alumnes i recaptar fons per aquesta activitat…

Posteriorment han participat en la venda de castanyes a les parades situades a diferents indrets del municipi. Aquesta ha estat organitzada per l’AMPA de l’institut amb la col·laboració de pares i mares dels alumnes que els han acompanyat al llarg de la tarda.