Sortida Prades 2 ESO (22/11/18)

El passat dijous 22 de novembre, 44 alumnes de 2n d’ESO del nostre Institut van fer una sortida a Prades per realitzar una activitat esportiva amb d’altres centres de secundària. A més de l’Institut Cambrils hi van participar l’Institut Roseta Mauri i l’Institut Salvador Vilaseca de Reus.
L’objectiu de la sortida era la pràctica d’activitat física en un entorn natural allunyat de les aules.

L’activitat esportiva consistia amb 3 activitats:
1) Cursa d’orientació (mitjançant un mapa amb fites Els trams entre les fites eren variats. L’objectiu era recórrer el circuit traçat en el mapa, reconeixent en tot moment el terreny per a no sortir de la ruta.
2) Roadbook (és un mitjà d’orientació a través de croquis del terreny i s’havia d’arribar a un punt determinat). Els alumnes disposaven d’una llegenda de tots els elements del Roadbook.
3) Flag (és una modalitat de futbol americà, però sense contacte). Es va desenvolupar en el Camp de Futbol de gespa de Prades

Els alumnes es repartien en diferents grups i cada grup anava realitzant les activitats on es realitzava una rotació i tots els grups acabaven realitzant les 3 activitats.