Presentació videoclip de rap contra la islamofòbia

Dins el marc de l’activitat que es va portar a terme el curs 2018/2019 dels tallers de rap per a la prevenció de la islamofòbia, es va presentar el dia 30 de gener a les 18h a la sala polivalent de l’Ateneu juvenil el videoclip amb la cançó que van preparar els alumnes dels centres de secundària de Cambrils acompanyat d’imatges enregistrades. L’acte va tenir una vessant institucional amb la presència i parlaments del regidor Alejandro Garcia, l’Associació “Versembrant” i dels membres del Pla d’Entorn de Cambrils i després es va visionar el videoclip per seccions i els alumnes presents van poder opinar i participar de reflexions conjuntes.

Ha estat una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes ja que van crear les seves pròpies lletres i melodia i, sobretot, perquè han pogut reflexionar sobre el tema de les desigualtats i posar-se a la pell dels qui sofreixen menyspreu i exclusió per motiu de raça i/o religió.

Sens dubte ha estat un taller molt interessant i pedagògic!