Premi Logo Aules Netes i Boniques (05/11/18)

Aquest curs, com cada any, el proppassat dilluns 5 de novembre, el Departament de Visual i Plàstica ha col·laborat amb el projecte “Aules Netes i Boniques” amb la realització d’un Logo distintiu.

L’objectiu del projecte és incentivar el manteniment de netedat, la decoració de les aules i la bona conservació de les instal·lacions afavorint la cooperació dels alumnes.

Cada alumne de l’ESO ha presentat un treball i un jurat format per 4 professors n’ha elegit el guanyador. Com que l’elecció ha estat difícil per l’alta qualitat dels treballs el jurat ha decidit atorgar un 1r premi i 2 accèssits. En tots els casos suposa un increment de punts per als respectius grups i un esmorzar al Bar de l’Institut per al Logo guanyador.

Els guanyadors del curs 2018/19 són:

· 1r Premi: Maria Peláez de 3r d’ESO
· 1r Accèssit: Sergio Ayala de 4t d’ESO