Premi Batxillerat Cambrils 2019: 19/06/19

El passat dimecres 19 de juny, a la sala de plens de l’Ajuntament de Cambrils, va tenir lloc l’acte de lliurament dels Premis d’Excel·lència als millors expedients acadèmics de Batxillerat i de Cicles Formatiu de Grau Superior. Pel que fa al Batxillerat, el reconeixement va ser per a l’alumna Helena de Donato Pérez de l’Institut Cambrils –amb una nota final de 9,62, mentre que el Premi d’Excel·lència al millor expedient acadèmic de Cicle Formatiu de Grau Superior va ser per a Clàudia Martínez Pescador de l’Escola d’Hoteleria i Turisme, amb una nota fina de 9,2. Ambdues van rebre un diploma i un ordinador portàtil de mans de l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza.

L’acte de lliurament dels premis, va comptar amb la presència del director i professorat de l’Institut Cambrils i dels familiars de la M Helena de Donato, estudiant de batxillerat científic.

Volem felicitar l’alumna per aquest reconeixement que premia l’esforç, la dedicació i el rendiment acadèmic al batxillerat, així com a la seva família i al professorat implicat en la seva formació.