Nadal 2019

Els darrers dies de classe, el Departament de Visual i Plàstica va organitzar el concurs de postals de Nadal. La tarja guanyadora de Nadal 2019 fou realitzada per l’alumna Carlota Gutiérrez de 3r ESO A.

El 19 de desembre a la tarda, els alumnes de les tutories de 1r d’ESO van interpretar la cantata de Nadal, sota la direcció de la professora: Núria Badenes. La cantata “ Mr Scrooge” està basada en el clàssic de la literatura britànica “ Un conte de Nadal ”, de Charles Dickens

El divendres 21 de desembre, darrer dia de trimestre, els alumnes de 4t d’ESO van realitzar la venda d’esmorzar pro viatge fi de curs 2020 a l’hora d’esbarjo. I tot seguit els alumnes de 1r d’ESO van interpretar “Mr Scrooge” per als seus companys d’institut.

L’Institut Cambrils us desitja unes bones festes i un feliç 2020!