Lliurament diplomes DELF scolaire en llengua francesa: 21/02/19

El passat dijous 21 de febrer, a les 18h es va fer l’acte de lliurament de Diplomes DELF als alumnes que van superar les proves el mes de maig passat. L’acte, convocat pel Departament d’Educació i l’Institut Français de Barcelona, va estar presidit per M.Hervé Salaün, director de cursos de l’Institut Français de Barcelona, el Sr Salvador Pérez, inspector de francès, en representació del Sr. Jean Marc Segarra Maurí, director dels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona i el Sr Narcís Castanedo, director de l’Institut Vidal i Barraquer de Tarragona que acull cada any aquest acte de lliurament.

En aquesta ocasió els alumnes del nostre centre que han rebut el diploma han estat:

• En el nivell A2: Ariadna Albesa Vendrell, Tania Añón Sánchez, Carla De Ramón Haro, Andrea Díaz Rodriguez, Elisa Gómez Melchor, Sara Monzó Sánchez, Carla Moreso Mauriz, Aina Nolla Racionero, Aina Sabater Cortiella i Núria Saenz de Pablo Salvadó.
  • En el nivell B1:  Sara Leona Aerts, Iris Alcina Cairó, Gerard Salvat Such i Axelle Margaux Uldry Valls.

Tots ells van estar acompanyats per les seves famílies i les professores de francès.

La nostra enhorabona un cop més