“Bibliografia Món Jove” (13/12/18)

Dijous 13 de desembre l’Eva Ferré i la Rosana Andreu van presentar als alumnes de 4t d’ESO del nostre centre la Bibliografia Món Jove.

“Món Jove” forma part de les bibliografies especialitzades del Servei de Biblioteques de la Generalitat, i s’ha fet amb la col·laboració de diferents bibliotecàries (entre elles, la Rosana i l’Eva) amb l’objectiu de seleccionar recursos actuals per a joves que responguin als seus interessos. La feina prèvia va consistir en unes enquestes per tal de conèixer quins eren els temes del seu interès i així poder ajustar els continguts.

La sessió ha estat molt interessant i enriquidora perquè hi ha hagut una part pràctica en la qual els alumnes han pogut buscar, mirar, compartir i llegir els llibres proposats i després alguns han exposat davant la resta de companys les seves reflexions i opinions sobre aquella lectura.