Activitats Sant Jordi 2019: 12/04/19

Un any més hem celebrat la diada de Sant Jordi al nostre centre carregada de novetats i amb un programa molt complet i variat.

Al hall de l’institut es va fer un intercanvi de llibres usats i l’exposició de cal·ligrames “Centenari poeta Joan Brossa”. Els alumnes d’ESO del Departament de Visual i Plàstica van fer la decoració primaveral de la planta baixa. Alguns alumnes van participar en l’activitat de “Booktubers”, (recomanacions de llibres organitzada per la Biblioteca municipal de Cambrils.

Al llarg de tot el matí, a la Sala d’Actes es van fer actuacions en tres torns d’alumnes dividits per nivells: 8,30h-10,30h 1r i 2n d’ESO, de 10,30h-13h 3r i 4t d’ESO i de 13,30h-15h 1r i 2n de batxillerat.

Hi va haver recitació poètica i narrativa, interpretacions musicals, dansa, teatralitzacions, vídeos i muntatges audiovisuals, entre moltes altres coses. L’acte va cloure amb el lliurament dels Premis literaris, atorgats a treballs d’alumnes en les modalitats de prosa, poesia i assaig, escrits en llengua castellana i catalana.

Finalment, el dimarts 23 d’abril Diada de Sant Jordi es va fer la tradicional venda de roses, organitzada per l’AMPA, en 3 parades, situades a Cambrils vila i a Cambrils port, per part dels alumnes de 3r d’ESO (pro viatge fi d’etapa).