Activitats de Nadal 2018

Aquests darrers dies de classe, el Departament de Visual i Plàstica ha organitzat el concurs de postals de Nadal. La tarja guanyadora de Nadal 2018 ha estat realitzada per l’alumna Meritxell Porta de 3r ESO A. La guanyadora del 2n Premi ha estat l’alumna: Mireia Rambla de 4t d’ESO i la guanyadora del 3r premi ha estat l’alumna: Oihane Salazar de 4t d’ESO A

Els alumnes de la tutoria de 1r ESO B han estat els guanyadors de la millor decoració nadalenca d’aula.

El passat 19 de desembre i emmarcat dins les activitats de Nadal, es va organitzar des de l’Aula d’Acollida del centre una jornada gastronòmica intercultural. Els alumnes van escriure les diferents receptes en llengua catalana i van presentar i assaborir els deliciosos plats típics dels seus països d’origen. Va ser una iniciativa del tot positiva per poder conèixer i compartir diferents costums culinaris i aprendre a conviure en la diversitat. Repetirem experiència en d’altres ocasions!

El divendres 21 de desembre, darrer dia de trimestre, els alumnes de 4t d’ESO han realitzat la venda d’esmorzar pro viatge fi de curs 2019 a l’hora d’esbarjo.

L’Institut Cambrils us desitgem unes bones festes i un feliç 2019!