Acte de graduació de 4t d’ESO: 14/06/19

Amb la col·laboració de l’AMPA, de la coordinadora d’ESO, la coordinadora d’activitats extraescolars, dels tutors de 4t d’ESO i del professor de música, es va preparar la celebració de l’acte de graduació.

Aquest acte va tenir lloc el divendres 14 de juny a la sala d’actes de l’Institut Cambrils. Aquesta estava plena d’alumnes, professors, familiars i amics. Va començar amb unes paraules del director Llorenç Porquer. A continuació un seguit d’actuacions musicals i literàries a càrrec dels alumnes:

· Cançó de rap: “Efecto mariposa”, interpretada per Alejandro Rodríguez.

· Projecció de la Flash Mob: “Música 4 ESO”, sota la direcció del professor de música Vicent Aznar.

Va estar acompanyat d’uns vídeos amb el muntatge de les activitats extraescolars realitzades al llarg dels quatre cursos d’ESO i un emotiu vídeo titulat: “El nostre pas per l’ESO!”.

Seguidament, el Director va fer el lliurament del premi Victòria Cabré a l’alumna Hajar Bouzellif.

Els tutors Miquel Pons, Ruth Ferreiro i Sonia García, van fer uns emotius discursos de comiat dels seus alumnes per donar pas al lliurament de les orles de la promoció 2015-19 i una interpretació final conjunta d’una cançó “La casa por el tejado” de Fito & Fitipaldis.

Per concloure, tots els assistents van gaudir d’un petit refrigeri.