XARRADA CANVI CLIMÀTIC

Els alumnes de tercer d’ESO C han  rebut  a classe de tutoria una  xarrada del jove físic tortosí Marc Anguera sobre el canvi climàtic. En aquesta conferència s’han analitzat l’evolució de les temperatures des de 1905 amb dades de l’Observatori de l’Ebre així com les conseqüències del canvi climàtic. Els alumnes han  observat les conseqúències del temporal Glòria o de la sequera al Delta i el conjunt de Catalunya. s’ha parlat dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i s’ha reflexionat sobre com evitar la contaminació. Finalment també ens ha explicat la seva experiència vital i com el treball de recerca de batxillerat va ser l’espurna que el va fer decidir per dedicar-se al món del medi ambient.