TREBALL DE SÍNTESI – TALLERS IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN ANGLÈS I ERASMUS

Els passats dies 7, 8 i 9 de juny, l’alumnat d’ESO de l’Institut de Camarles va realitzar el Treball de Síntesi.

Pel que fa al primer cicle d’ESO (1r i 2n), els dies 7 i 8 van tenir lloc uns tallers d’immersió lingüística en anglès a l’institut, tot gràcies a una dotació del Departament d’Educació i el Fons Social Europeu. En aquests, l’alumnat va realitzar unes activitats en anglès de la mà d’uns monitors especialitzats, que es van dirigir a ells/es en llengua anglesa en tot moment. La resta de Treball de Síntesi va consistir en la elaboració d’un dossier en grup sobre els tallers.

Pel que fa al segon cicle d’ESO (3r i 4t), l’alumnat va realitzar unes activitats dins del seu projecte Erasmus. Cal destacar que dimecres a última hora van explicar les activitats que havien fet durant l’any a la resta de classes de l’institut, compartint així les seves experiències i motivant-los a fer ús de la llengua estrangera.

En resum, un Treball de Síntesi diferent i que en general ha gaudit de molta acceptació.

Des del Departament de Llengües Estrangeres continuem vetllant perquè el nostre alumnat doni el màxim de si en les seves competències en idiomes estrangers.