Segell Escola E-twinning

Des del passat 15 de març l’Institut de Camarles ja forma part de la xarxa d’escoles eTwinning.

eTwinning Schools som models: inspirem i encoratgem alters escoles a treballar per projectes d’una manera inclusiva i transversal. Fem dels nostres alumnes millors persones, millors estudiants i millors ciutadans.

eTwinning School és ser escola model i ambaixadora per a altres instituts de la zona promocionant eTwinning i els valors que aquesta forma de treballar comporta, d’aquesta manera ens convertim en escola referent a les Terres de l’Ebre a l’hora de treballar en projectes europeus .

Aquest curs l’Institut de Camarles té sis projectes eTwinning en marxa repartits en tots els cursos de l’ESO. Gairebé tot el claustre treballa de forma conjunta i motivem als alumnes a treballar en projectes emprant l’anglès com a llengua vehicular.