RECOLLIDA DELS CHROMEBOOKS 1r ESO

Ens plau comunicar-vos que els chromebooks han arribat abans del previst i que podeu passar a recollir-los a la botiga de BEEP al centre comercial Alcampo de Tortosa des d’aquest mateix dilluns 14 de setembre.

Si ho preferiu, el dijous 17 podreu venir a buscar-lo a l’Institut, de 15.00 a 18.30 hores. Degut a les mesures de seguretat, heu de demanar cita prèvia i només pot venir una persona (pare/mare/tutor-a legal) a recollir-lo. Per demanar cita, truqueu a l’Institut:

Telèfon: 977 471 748

Dilluns a dijous, de 9.00 a 13.00 h

Només s’entregarà si ja heu pagat el chromebook totalment per transferència abans (porteu el justificant, sisplau). També podreu pagar la part que us falti per targeta en el moment de la recollida, però no s’admetrà efectiu.

El divendres 18 de setembre, els alumnes han de portar  a classe el seu chromebook carregat, en una bossa protectora i identificat amb el nom de l’alumne en una etiqueta adhesiva.

Us agraïm per avançat la vostra col·laboració.