PROJECTE ETWINNING “TWINLIBRARY” DE 4t D’ESO DEL CURS 2019/2020 REP SEGELL DE QUALITAT EUROPEU

El projecte Twin Library, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO del curs 2019-2020, que fa poc havia rebut el Segell de Qualitat Nacional, ara ha estat guardonat amb el Segell de Qualitat Europeu, un reconeixement encara més important a la bona feina feta.

Aquest projecte es va dur a terme mitjançant la plataforma virtual etwinning i va consistir en la la lectura d’obres curtes en anglès i activitats online relacionades. Aquest va unir estudiants italians, turcs, grecs, portuguesos i catalans, i va estar coordinat per la professora Eva Cervera, Del Departament de Llengües estrangeres.

Animem a tot l’alumnat a continuar treballant en aquesta direcció. els projectes són uns recursos pedagògics bastant efectius per adquirir i millorar nous coneixements d’una manera més amena i motivant. Recordem que l’Institut de Camarles participa en una gran quantitat de projectes internacionals; entre ells, dos Erasmus+ (que integren diferents assignatures i diferents etwinnings).

Enhorabona a tots els participants, bona feina!

Eva Cervera