L’ALUMNAT DE 1r BATX FINALITZA EL PROJECTE ETWINNING “ACT NOW!”

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut de Camarles han donat per acabat aquest passat juny el projecte eTwinning “Act Now!”, que ha unit estudiants catalans, italians, francesos i grecs.

En aquest projecte s’han treballat els objectius de la UNESCO sobre sostenibilitat, i s’han realitzat diferents activitats interactives sobre el canvi climàtic en grups internacionals (vídeos, pòsters, fotos, música…). Així doncs, l’alumnat ha treballat amb companys estrangers, fent de l’anglès la llengua principal d’interacció. El professorat coordinador ha estat Alfred Calvet i Josevi Pérez, del Departament de Llengües Estrangeres.

Aquí teniu un link on veureu tots els treballs finals realitzats:

Animem a tot l’alumnat en continuar treballant en aquesta direcció. Els projectes són uns recursos pedagògics bastant efectius per adquirir i millorar nous coneixements d’una manera més amena i motivant. Recordem que l’Institut de Camarles participa en una gran quantitat de projectes internacionals; entre ells, dos Erasmus (que integren diferents assignatures) i diferents etwinnings.

Enhorabona a tots els participants per la bona feina!