LA UNIÓ EUROPEA ENS HA CONCEDIT UN NOU ERASMUS+

Estem d’enhorabona! La Unió Europea ha concedit un nou Erasmus+ a l’Institut de Camarles!

Erasmus+ és un programa de la Unió Europea que dona suport a diferents centres escolars perquè el seu alumnat treballi uns projectes educatius de manera col·laborativa i pugui adquirir experiències enriquidores a l’estranger.

L’Institut de Camarles té bastant experiència en aquests projectes. Recentment han acabat un Erasmus+ els cursos de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, i d’altres cursos se’n van beneficiar en un passat.

El projecte acceptat s’anomena BRIDGES – Building Respectful Inclusive Dauntless Generations (Construint generacions respectuoses, inclusives i valentes) Ens hem associat amb professorat de 4 centres de diferents països europeus: Alemanya, Grècia, República Txeca i Itàlia. El projecte té una durada de 18 mesos, fins novembre 2023.

L’objectiu del projecte és el treball dels valors, com ara el respecte, la tolerància, la identitat de gènere, el bullying, els refugiats, el racisme, la inclusió… És un projecte que englobarà moltes assignatures, no només l’anglès. Hi treballaran tots els cursos d’ESO, però només podran viatjar 3r i 4t d’ESO (per un tema legal d’edat).

Tot l’equip docent de l’Institut està replet de ganes de començar a treballar en aquesta nova experiència. Us mantenim informats!