INICI DE CURS A L’INSTITUT

Tots els alumnes de l’Institut de Camarles començaran les classes de manera presencial el DILLUNS 14 DE SETEMBRE a les 8.00 h. Hi haurà servei de transport per les famílies que l’hagin sol·licitat prèviament al Consell Comarcal. Es recomana que els alumnes portin el següent material:

• Una mascareta ja posada per poder pujar al transport i entrar al centre.
    • Dues mascaretes de recanvi.
    • Una bossa (preferentment de paper) per guardar les mascaretes quan no les facin servir.
    • Gel hidroalcohòlic.
    • Una ampolleta d’aigua.
    • Material escolar individual (llibreta, estoig, llapis, bolígrafs, dispositius electrònics, etc.)

El centre disposa de tot aquest material, en cas necessari, però per evitar compartir-lo entre molts usuaris, recomanem que cada alumne porti el seu.

El primer dia, els tutors/es de cada grup explicaran les normes de funcionament per aquest curs marcat per l’excepcionalitat de la situació.

US HI ESPEREM!