IMPORTANT: CHROMEBOOKS 1r ESO

Us volem informar que l’entrega dels chromebooks als alumnes de 1r d’ESO no podrà ser el dijous 10 de setembre. Finalment, les famílies podreu recollir els chromebooks presencialment a l’Institut, el dijous 17 de setembre de 15.00 a 18.30 h.

El fabricant dels dispositius ha enviat un comunicat per tots els centres educatius que podeu llegir al següent enllaç:

COMUNICAT CHROMEBOOKS

Parlant amb el distribuïdor, s’ha aconseguit un altre model de chromebook equivalent de la marca ACER amb unes prestacions una mica superiors (ho podeu comprovar a les imatges adjuntes) i al mateix preu, però no ha estat possible enregistrar el nom de l’alumne a la màquina.

La garantia continua sent 2 anys i si voleu contractar una extensió de garantia de danys accidentals, teniu la informació adjunta. En el moment de l’entrega, podreu demanar més informació i contractar-la, si voleu.

Repetim que es podrà recollir els chromebooks presencialment a l’Institut, el dijous 17 de setembre de 15.00 a 18.30 h. Només s’entregarà si l’heu pagat totalment per transferència abans (porteu el justificant, sisplau). També podreu pagar la part que us falti per targeta en el moment de la recollida. NO S’ADMETRÀ EFECTIU.

Si no podeu recollir-lo el dijous a l’Institut, podeu anar el divendres 18 o el dissabte 19 de setembre a la botiga de BEEP al centre comercial Alcampo de Tortosa.

El dilluns 21 de setembre, els alumnes han de portar  a classe el seu chromebook carregat, en una bossa protectora i identificat amb el nom de l’alumne en una etiqueta adhesiva.