EXPOSICIÓ DE MAQUETES

Durant aquest 3r trimestre els alumnes de 1r d’ESO, han estudiat a l’assignatura de Socials les civilitzacions antigues. Com a activitat complementària al treball diari de classe, han fet per grups una petita investigació sobre el dia a dia de diverses civilitzacions (Ibers, Grecs, Roman i Egipcis). En aquesta investigació han preparat per grups una presentació oral, on explicaven als seus companys, una petita argumentació general sobre la civilització escollida, com era la seva vida quotidiana, com es vestien, com era la seva religió, i finalment mostraven com a projecte una maqueta d’un habitatge d’aquesta civilització.

Aquestes maquetes  estan exposades al hall del centre per tal que la resta de companys i professors les puguin observar.