EXÀMENS CAMBRIDGE

Aquest dissabte, 17 d’abril,  21 alumnes del nostre centre es presentaran als exàmens Cambridge a Tortosa per obtenir el certificat PET o B1. Aquest curs les proves no s’han pogut portar a terme al nostre institut degut a la situació de la pandèmia. Els hem estat preparant durant els últims mesos per a presentar-se. Al desembre tambè es van presentar 4 alumnes del nivell B1 i 3 del nivell B2.

Els diplomes de Cambridge són diplomes oficials de la llengua anglesa vàlids per a tota la Comunitat Europea. Aquests diplomes estan dirigits a persones de nacionalitat no anglesa i certifiquen oficialment nivells de coneixement, de pràctica i de domini de la llengua anglesa essent molt considerats en el món laboral.

L’examen es composa de 4 diplomes independents ( A1 assolit a primària,  KET A2 assolit normalment pels alumnes de 1r i 2n ESO, PET B1 assolit normalment pels alumnes de 4t ESO, i FCE B2 alumnes de 2n BAT ), corresponents als primers nivells del Marc Europeu comú de referència per a les llengües. En cada nivell s’avaluen les 4 competències: comprensió oral i producció oral, comprensió escrita i producció escrita.

Des del curs 2015-16, el centre és Centre preparador i examinador de les proves.