ETWINNING A 4t D’ESO

Aquest curs, part de l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en un etwinning a l’assignatura de llengua anglesa. Aquest projecte internacional, anomenat Twinlibrary, ha integrat alumnat de diferents països com Itàlia, Grècia, Portugal, Turquia i França.

Durant aquest any acadèmic, els i les alumnes han llegit alguns textos curts i han elaborat activitats relacionades amb les lectures. Tota la feina s’ha compartit en una plataforma virtual i han tingut contacte amb els seus companys estrangers.

Tot i la situació d’emergència que hem viscut, hem completat les activitats previstes amb èxit.

Des del Departament de Llengües Estrangeres animem el nostre alumnat a continuar participant en més projectes internacionals i totes les activitats proposades pel nostre professorat, ja que consoliden i milloren tot allò après a les classes.

Bona feina!