ENTREGA DE PREMIS DE THE BIG CHALLENGE, CURS 19-20

The Big Challenge és un concurs interessant i amè al qual cada any hi participen tots els cursos d’ESO del nostre centre. Aquest consisteix en una prova d’uns 45 minuts on hi apareixen preguntes de vocabulari, gramàtica, lectura  i comprensió oral.

A The Big Challenge hi participen molts instituts arreu del territori espanyol i s’hi reparteixen premis interessants per l’alumnat que obté les millors puntuacions.

El curs passat, l’alumnat de l’Institut de Camarles va participar en el concurs, però de manera confinada i telemàtica. Tot i així, han fet un bon paper i s’han endut algun premi interessant. (Fotos)

Agraïm a tot l’alumnat la seva participació i els animem a continuar participant de les activitats educatives que proposa el Departament de Llengües Estrangeres!