ELS NOSTRES ALUMNES, GUANYADORS DE LA V COPA CANGUR

Ahir 25 de gener  quatre alumnes de 3r d’ESO i tres de 2n d’ESO van guanyar la V Copa Cangur. En aquesta prova es van presentar 15 equips formats per set alumnes de 2n i 3r d’ESO dels diferents instituts de secundària de les Terres de l’Ebre , i durant una hora havien de resoldre problemes matemàtics. El nostre equip s’havia estat entrenant per a participar durant  les hores del pati, i juntament amb la seva capacitat d’organització i destresa matemàtica van destacar durant tot el procés de la prova. Aquesta  és la primera fase del campionat i ara han de representar les Terres de l’Ebre a Barcelona.

Enhorabona a tots i a seguir entrenant!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *