ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
Els informem que aquest curs hi ha eleccions al Consell Escolar.
Tot seguit indiquem les dates del procés electoral per elegir els membres dels Consell Escolar dels centres docents públics no universitaris de Catalunya.
Aquestes eleccions se celebren per renovar els membres del consell que ja han esgotat els quatre anys de mandat.
S’ha de renovar 1 membre del sector pares, 2 membres del sector alumnes,  2 membres del sector professorat i 1 del sector PAS.
Per aquest motiu els adjuntem el calendari d’aquestes eleccions.

Us animen a presentar candidatura, per fer-ho heu d’emplenar el document que podeu descarregar-vos  AQUÍ , l’heu de fer arribar a la secretaria del centre presencialment o per correu electrònic del centre abans del 16 de novembre.

ELECCIONS DEL CONSELL ESCOLAR CURS 2021-2022

CALENDARI ELECTORAL

Divendres 5 de novembre de 2021.

• Convocatòria del procés electoral.

• Publicació al tauler d’anuncis de l’Institut dels censos electorals corresponents a cadascun dels sectors de la comunitat educativa.

• Realització del sorteig per tal de designar les persones que constituiran les meses electorals dels diferents sectors.

Dimarts 9 de novembre 2021.

• Finalització del termini de presentació de les reclamacions a les dades del cens electoral. Aquestes reclamacions s’han de presentar a la secretaria del centre de 8:00 a 14:00h.

Dimecres 10 de novembre de 2021.

• Publicació al taulell d’anuncis del centre dels censos definitius.

• Constitució de les meses electorals.

Fins dimarts 16 de novembre de 2021.

• Presentació de les candidatures a la secretaria del centre en horari de 8:00 a 14:00h.

Dimecres 17 de novembre de 2021.

• Publicació de les candidatures.

Fins dimarts 23 de novembre de 2021.

• Els candidats i les candidates poden donar a conèixer les seves propostes als diferents col·lectius.

Dimecres 24 de novembre de 2021.

• Votacions per l’elecció dels representants del sector pares i mares i PAS en horari de 9:00 a 14:00h.

• Sessió extraordinària del claustre per l’elecció de representants del professorat.

Dijous 25 de novembre de 2021.

• Votacions per l’elecció dels representants del sector dels alumnes en horari de 8:00 a 14:00h.

Desembre de 2021.

• Constitució del Consell Escolar.