DEBAT SOBRE EL SISTEMA EDUCATIU

El passat 23 de gener la biblioteca de l’institut es va convertir en un Fòrum de Debat sobre Educació en que van participar els alumnes de primer i segon de batxillerat i quatre polítics locals de formacions diferents.
La conversa, que estava organitzada pel Departament de Ciències Socials, va comptar amb la presència dels següents representants polítics: Pel PSC, el senador Manel de la Vega; per Junts, l’alcalde de l’Aldea, Xavier Royo; per ERC, el president del Consell Comarcal, Toni Gilabert; i per Movem, l’exalcaldessa de Pinell de Brai, Eva Amposta. Tot el col·loqui va estar enfocat a explicar la importància que té l’educació en el futur dels nostres alumnes. Així, vam iniciar debatent sobre la situació actual del sistema educatiu, vam continuar analitzant propostes de millora i vam concloure parlant de la universitat i la formació professional.
Tots els polítics van marxar satisfets i van felicitar el claustre pel nivell de les preguntes dels alumnes de batxillerat.