CARTA DE FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies,

Després d’un acabament de curs tan atípic i inesperat, tota la Comunitat educativa de l’Institut de Camarles us volem agrair tot l’esforç, dedicació i constància que heu tingut amb els vostres fills i filles.

El professorat, l’alumnat i el personal d’administració i serveis ens hem vist obligats a adaptar-nos a treballar i acabar el curs 2019-2020 de forma telemàtica, cosa que ha suposat un esforç d’adaptació per part de tots i totes. No ha estat la forma d’acabar el curs que haguéssim desitjat però la situació ens ha portat a fer-ho d’aquesta manera.

Ens sap molt greu el fet de no poder acomiadar-nos com toca de tot l’alumnat, però especialment de tots aquells i aquelles alumnes que pel fet de finalitzar etapa educativa (4t d’ESO i 2n de Batxillerat) el curs vinent ja no estaran al nostre centre. Que tingueu tots i totes molta sort en el nou camí que enceteu.

Pel que fa a la resta d’alumnat i famílies, tan aviat com tinguem les instruccions del Departament d’Educació per al proper curs 2020-2021 ens posarem en contacte amb vosaltres.

Esperem que ens puguem retrobar aviat, que tingueu un bon estiu i que la salut ens acompanyi.