CARTA A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Aquest curs 2020-2021 començarà marcat per l’excepcionalitat de la situació sanitària en la qual ens trobem. El dilluns 14 de setembre començaran les classes presencials en l’horari habitual: des de les 8.00 fins les 14.30 h. El primer dia es distribuiran els alumnes per cursos i grups. Les entrades al centre seran escalonades a mesura que vagin arribant els diferents alumnes i els diferents autobusos i la sortida serà escalonada per cursos.

Degut a aquesta situació d’excepcionalitat us demanem que sigueu molt curosos i entre tots vetllem per la salut de tots i totes i per tant, apliquem estrictament les mesures sanitàries recomanades, com ara el rentat sovint de mans, l’ús de mascareta al centre (que els i les alumnes han de portar de casa) i mantenir la distància de seguretat.

El fet de no complir aquestes normes suposarà una falta greu que anirà acompanyada de la corresponent sanció ja que atempta contra la salut pública.

Aquest curs més que mai hem de vigilar els símptomes dels nostres fills i filles, i davant de qualsevol símptoma s’ha d’evitar que l’alumne vingui a l’Institut per prevenir possibles contagis a la resta de comunitat educativa.

Està previst fer una reunió informativa amb les famílies en format telemàtic. Properament us informarem del dia i us enviarem l’enllaç per poder-hi assistir.

Us recomanem que consulteu sovint la pàgina web del centre www.inscamarles.cat.

Esperem que tinguem un bon curs, que puguem tirar-lo endavant presencialment, si la situació ens ho permet, i sobretot, que la salut ens acompanyi.

Salutacions cordials.

L’Equip Directiu