CAMBRIDGE ENGLISH

Benvolgudes famílies:

Degut a la situació actual, les proves de Cambridge que havien de tenir lloc al centre el 23 de Maig han estat cancel·lades. Estem treballant per tal que els alumnes que han estat preparant-se i/o que necessitin certificar el seu nivell d’anglès puguin participar en aquestes proves al més aviat possible. De moment, contemplem els dos escenaris següents:

• Els alumnes que així ho desitgin podran fer la prova a l’Institut de Camarles al desembre de 2020, un cop acabada l’avaluació del primer trimestre. La data exacta està per concretar.
• Els alumnes que necessiten certificar el seu nivell de manera urgent podran fer les proves durant els mesos de juny i juliol, amb mediació del centre, però a Tortosa. Els alumnes interessats en aquesta possibilitat s’han d’adreçar ràpidament als seus respectius professors per més informació.

Des del Departament de Llengües Estrangeres, recomanem esperar al desembre per poder preparar millor les proves i només tenir en compte la segona opció en casos específics de necessitat (acreditació del nivell per a la matrícula a la universitat, per exemple).

Salutacions,

Departament de Llengües Estrangeres