ALUMNES DE QUÍMICA DE 1r BAT GUANYEN UNA MENCIÓ AL CONCURS XPRIMENTA 2018

Les alumnes de Química de 1r de BAT, Júlia Estorach, Júlia Meca, Laia Caballé i Pili Curto, han rebut una Menció en l’edició dels Premis X(p) rimenta 2018, amb el seu vídeo “Alçar un glaçó de gel”. El seu vídeo forma part del projecte “Pràctiques a Casa” que fan els alumnes de química de 1r BAT i que tots els anys s’envia a concurs. X(p)rimenta és un concurs que s’adreça a primària , ESO, BAT i CF. Es tracta de filmar un experiment senzill en vídeo amb l’objectiu d’il·lustrar algun principi científic o tecnològic interessant. Els vídeos guanyadors es pengen al portal Recerca en Acció per tal que serveixin d’exemple a altres alumnes i alimentin la base de dades d’experiments.

L’acte de lliurament dels premis i de les mencions es durà a terme el dimecres dia 20 de juny, a les 11 hores, al campus del Baix Llobregat de la UPC, a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial.