ACTUACIÓ DE THE SING ALONG PROJECT

El passat 21 de desembre, per tal d’acomiadar el trimestre com cal, a l’institut van haver-hi diferents activitats en llengua anglesa en què tot l’alumnat s’ho va passar d’allò més bé.

The Sing Along Project és un grup musical que ofereix cançons conegudes en viu (guitarra + cantant). A més, compten amb un projector gràcies al qual l’alumnat té la possibilitat de cantar les seves cançons preferides a mode de karaoke. Així doncs, els més atrevits van participar cantant diverses cançons amb micròfons i els més tímids, van cantar i animar des del públic. (Veure fotos)

Aquesta activitat forma part dels tallers d’immersió lingüística programats per aquests desembre i gener, organitzats pel Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut de Camarles i subvencionats pel Fons Europeu de la Unió Europea. Aquestes tenen l’objectiu d’engrescar l’alumnat en l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Els nostres alumnes van gaudir molt de l’activitat i es van quedar amb ganes de més! Ho van fer molt bé!