TALLER DE TÈCNIQUES DE CONDUCCIÓ I CONTROL

Tècniques de Conducció i Control (TCC) és un equip de professionals que ofereixen serveis relacionats amb tot tipus de vehicles i la seva conducció. Inicia la seva activitat el 1.993 a Tarragona (Espanya) i centra els seus objectius en tres grans camps, l’educació, l’evolució i la promoció.

Actualment es dóna servei a entitats i organismes oficials, així com a empreses i particulars. TCC realitza formacions del Servei Català de Trànsit a les escoles i instituts en matèria de Mobilitat Segura. El 17 d’abril fan un curs de motos als nostres alumnes de 4t ESO i el 21 un de bicicletes als alumnes de 1r d’ESO.

1r d’ESO (Fotos)
Es tracta de crear un espai d’aprenentatge en el qual es combini el coneixement de la mobilitat a la via pública en bicicleta així com les activitats prèvies de preparació a la conducció: revisió i manteniment de la bicicleta, ús armilla reflectant, adequació de el casc, etc.

4t d’ESO (Fotos)
Combina una part teòrica sobre mobilitat segura en ciclomotor (elèctric): normatives, conscienciació, comportament cívic … així com una part pràctica com a conductor treballant el control del ciclomotor: agilitat, habilitat, frenada …