SMART WASTE MANAGERS, PRIMERS PRODUCTES

Durant el primer bloc del projecte els alumnes de 3r d’ESO han estat treballant amb el concepte de “waste”, malbaratament, i concretament amb el tema de “Time Management”, o “Gestió del temps”. Els alumnes van passar unes enquestes online a través d’un formulari google a gent de diverses edats i van analitzar els resultats emprant l’excel per fer gràfics. Vam distribuir els alumnes en 10 grups transnacionals i cada un analitzava els resultats del seu país envers una franja d’edat diferent. A Portugal es van posar en comú tots els resultats i es van arribar a conclusions. Es van fer uns pòsters Canva i a Montemor-o-Novo es va editar un vídeo donant consells de com hem de gestionar el nostre temps millor. Els alumnes van fer presentacions sobre l’anàlisi dels resultats aquí, al nostre instititut, i a Portugal. Creiem que hem après molt i a la vegada hem millorat el nostre nivell d’anglès.

Aquí teniu unes fotos de les presentacions al nostre institut.

Aquí teniu el vídeo editat a Portugal on apareixen tots els alumnes que van anar a la mobilitat.