PRIMERA ESTADA AMB ALUMNES A ALEMANYA AMB ERASMUS+ INTEGRATED LEARNING CHALLENGES

Del 16 al 22 de febrer quatre alumnes de Batxillerat ( Aleix Bertomeu, Luisa Salistean, Ainhoa Pasqua i Alba Franch) i dues professores ( Xènia Redondo i Olga Bertomeu) van participar de l’estada Erasmus a Giessen, Alemanya, concretament a l’institut Herderschule. Allí vam treballar conjuntament amb els alumnes i professors de la resta de països, activitats al voltant del tema de l’aigua. Primerament vam parlar sobre el concepte de l’aigua i el què representava per a nosaltres, vam visitar les instal.lacions al voltant del riu Lahn per al seu estudi, vam realitzar experiments de física relacionats amb l’aigua, vam tractar el tema de l’aigua virtual, és a dir, calcular el consum de l’aigua en l’elaboració de roba i menjar; els alumnes van cuinar ells mateixos, aliments baixos en consum d’aigua. També vam analitzar diferents tipus d’aigua que vam anar recollint al llarg de la setmana, van pintar quadres basats en la temàtica de l’aigua i  vam posar en comú les presentacions sobre diferents temes de l’aigua treballats anteriorment a la plataforma TwinSpace. A més també vam anar a visitar poblets del voltant com Weilburg i Marburg. Tot vam poder gaudir d’una setmana intensa de treball, noves experiències i emocions faixí com conèixer noves persones i amistats.

Aquí teniu un enllaç on podreu veure una petita mostra de les fotos de la nostra estada: