PRESENTACIONS DE FÍSICA I BIOLOGIA EN ANGLÈS

Els alumnes de 4t A i B avui, 21 de desembre, han posat en comú els resultats de les pràctiques que han realitzat en les assignatures de fisica-químa i de biologia sobre el tema de l’Erasmus: Clothes Waste. En física i química van realitzar una pràctica d’identificació dels diferents teixits a través de la combustió de fibres . En biologia van analitzar els paràmetres físico-químics del compost que estem fent per al nostre hortet. Van preparar unes presentacions amb els resultats i avui els han presentat a la resta de companys a la biblioteca de l’institut. Estem molt contents i satisfets amb la feina que estan fent els nostres alumnes i la seva implicació en el projecte. A seguir endavant!!!

Aquí teniu un vídeo de la pràctica de fibres.