ONLINE MEETINGS ERASMUS+ SMART WASTE MANAGERS

Els alumnes de quart d’ESO durant aquesta setmana han estat participant totes les tardes en reunions online juntament amb els companys de cada grup transnacional d’alumnes dels altres països i les coordinadores del projecte. Hi ha un total de 6 grups transnacionals amb alumnes dels sis països participants al projecte. Cada grup havia de buscar informació sobre un tipus de roba diferent, ja que durant aquest trimestre hem estat treballant sobre el tema “Clothes Waste”. Durant les reunions han posat en comú la informació que han cercat i s’ha planificat la presentació que faran en comú davant de tots els companys. Durant aquests mesos han estat fent la recerca de les qúestions plantejades a cada tema i han estat preparant la presentació dels resultats. Ara treballant conjuntament amb els altres companys europeus elaboran les presentacions definitives. Les reunions han estat un èxit ja que els alumnes han participat molt i han pogut conèixer als seus companys de grup.

Si voleu veure les presentacions i més fotos no dubteu en visitar la web del projecte!