MOBILITAT VIRTUAL AMB ELS ALUMNES D’ERASMUS DE 3R D’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO, els quals participen al projecte Erasmus+ Integrated Learining Challenges, estan fent una mobilitat virtual durant aquesta setmana, del 31 de maig al 4 de juny, en substitució de la mobilitat física que hauríem d’haver fet a Corfú. Els coordinadors del projecte van decidir substituir aquesta mobilitat ja que el proper curs no haurà prou temps per poder realitzar totes les mobilitats que ens queden per fer si la situació de la pandèmia ens ho permet.

El tema de la mobilitat és “Water and Arts” . Ahir dilluns els nostres alumnes van presentar les històries que van crear juntament amb els alumnes grecs i eslovacs i també vam presentar la cançó del projecte, la lletra de la qual  està feta per tots els alumnes del projecte i la música pel nostre professor de música Leo Pérez.  Avui han presentat les històries els alumnes alemanys, romanesos i búlgars i han vist petities animacions sobre les històries. També hem presentat les nostres audicions juntament amb les dels altres països. Demà es dedicaran a fer jocs i escape rooms, dijous al teatre i  arts plàstiques i divendres còmic. Esperem que tots gaudeixin de l’experiència i sigui profitosa per a tots.

Podeu gaudir de les històries aquí.

La cançó del projecte .

Audició dels nostres alumnes.

Vídeo amb fotos de la setmana