MOBILITAT ERASMUS INTEGRATED LEARNING CHALLENGES A BRATISLAVA

Dues professores, Olga Bertomeu i Anna Calvet, juntament amb sis alumnes de 4td’ESO, els quals participen al projecte Erasmus + Integrated Learning Challenges, vam fer una estada de 5 dies a Bratislava, la nostra cinquena mobilitat d’aquest projecte.

Els alumnes han redactat aquest resum de la seva estada:

Dia 1 (diumenge 22/03/04)

Vam agafar l’autobús a les 5:30 del matí per anar a l’aeroport de Barcelona. A les 9:20 del matí vam arribar finalment a les 11:30 de Viena. Vam caminar per la ciutat i vam visitar punts emblemàtics de la ciutat, com ara: Òpera Estatal de Viena, The Hofburg, Stephansplatz, Columna de Pest i finalment el Parlament de Viena. Al final del dia vam agafar un taxi i finalment vam arribar a Bratislava i ens vam instal·lar a l’Hotel Apollo entre els altres estudiants Erasmus.

Dia 2 (dilluns 4/4/22)

L’endemà vam anar finalment a l’escola Zàkladna Škola, ens van rebre i es van presentar a ells mateixos i a la seva escola. Un cop hi vam dinar, cada país va presentar diferents entrevistes segons el tema de la mobilitat: Art. En el nostre cas, vam presentar l’entrevista que li vam fer a Manel Marques. Finalment vam fer algunes activitats i jocs cooperatius

Dia 3 (dimarts 5/4/22)

El tercer dia vam haver d’ajornar algunes activitats per a l’endemà a causa del temps. No obstant això, vam visitar el Museu d’Art Danubià. Vam veure peces molt interessants, algunes d’elles relacionades amb l’aigua. Més tard al vespre vam anar a un centre comercial

Dia 4 (dimecres 6/4/22)

El quart dia vam fer tantes coses des de l’últim dia que no vam poder a causa del temps. Primer vam anar a visitar el centre de Bratislava (Ciutat Vella).Els estudiants eslovacs ens van fer un recorregut i ens van presentar alguns punts emblemàtics de la ciutat. També vam anar al Memorial de Guerra de Slavín. Finalment, vam visitar el Castell de Bratislava.

Dia 5 (dijous 7/4/22)

El cinquè dia vam fer alguns esports ja que era el “dia internacional de l’esport”. Vam fer grups internacionals amb estudiants de tots els països i vam fer algunes activitats esportives de competició. Els guanyadors van rebre una típica galeta eslovaca. Un cop dinat, vam dividir el nostre grup i cadascun de nosaltres vam fer dos tallers diferents: “Crea la teva pròpia sort” (polseres) i “foto-vista”. Vam avaluar el resultat dels nostres tallers i finalment vam sopar junts. Vam ballar, riure i menjar molt ;).

Dia 6 (divendres 8/4/22)

L’últim dia vam continuar amb els tallers. Alguns vam fer l’anàlisi de l’aigua i els altres vam fer alguna activitat oral al gimnàs. Un cop hem acabat, hem canviat de taller. Quan va començar la cerimònia dels certificats, el professor eslovac va demanar a cada país que escrigués alguna cosa positiva sobre aquesta mobilitat. Més tard, ens van fer uns obsequis i un certificat a cadascun de nosaltres.

Finalment, ens vam acomiadar dels nostres companys de projecte.

Aquí teniu un vídeo amb les fotos de la nostra estada , esperem que us agradi!