MOBILITAT ERASMUS A L’INSTITUT DE CAMARLES DE L’1 AL 6 D’OCTUBRE

La propera setman, de l’1 al 6 d’Octubre, el nostre institut acollirà la mobilitat Erasmus+ del projecte KA122 BRIDGE the Gap en el qual participem des del curs passat. Acollirem alumnes i professors dels països implicats: Alemanya, República Txeca, Grècia i Itàlia. Els alumnes seran acollits per les famílies d’aquells alumnes del nostre centre que participen en les altres mobilitats. El tema de la nostra mobilitat és “El bullying”.Per tal de tractar el tema comptarem amb la presència i partipació d’una experta europea amb el tema, Ioanna Gkika, psicòloga de Grècia que és la presidenta de l’associació contra el bullying a Europa i de “Smile of a Child”. Ella impartirà diversos tallers per als alumnes i professors. A més, els professors de l’institut han preparat una sèrie de tallers per complementar la formació: de samarretes, rap, relats curts, famosos, mindfulness i fer un vídeoclip. També el proper dimarts compatarem amb la participació d’una companyia de teatre, Artixoc, que tractarà el tema del cyberbullying amb els diferents grups d’alumnes. Dijous després del pati tindrà lloc la presentació de tots els resultats de la mobilitat i l’entrega dels diplomes i regalets per part dels ajuntaments de Camarles, l’Aldea i l’Ampolla.

Volem agrair la participació i implicació a totes les famílies dels alumnes de 4t d’ESO i 1r de BAT així com als tres ajuntaments adscrits al centre: Camarles, l’Aldea i l’Ampolla que han col.laborat en els regalets, informació turística de la zona i entrega de diplomes.