FEM DIFUSIÓ DEL NOSTRE PROJECTE SMART WASTE MANAGERS A EUROPEAN SCHOOLNET

Malgrat el confinament, els alumnes de 3r d’ESO continuen treballant en el projecte Erasmus. Han fet un pòster animant als seus companys de projecte, una wiki per donar estratègies de com distribuir-se  o passar millor el temps   aquests dies a casa, han fet presentacions de receptes tradicionals i receptes fetes amb menjar reciclat. També estan elaborant dietes saludables setmanals i que tinguin un baix impacte en el medi ambient. Aquestes activitats les hem presentat com a bones pràctiques utilitzant la plataforma eTwinning a European Schoolnet i durant aquesta setmana es farà difusió. Dono les gràcies a tots els alumnes per fer un esforç i  col.laborar per a que el projecte pugui tirar endavant. Aquí us deixo l’enllaç del vídeo i del projecte  que he enviat juntament amb la informació  que ens han demanat.

Ànims i una forta abraçada virtual!!!

Olga Bertomeu.