ERASMUS+: CONFERÈNCIA ONLINE SOBRE ENERGIA

Divendres 12 de març  a les 19h. alguns alumnes de 4t d’ESO els quals participen al projecte Erasmus+ “Smart Waste Managers” van assistir a una conferència online sobre Energies renovables. La conferència la va donar una experta en energies des de la universitat d’Alaska, Kaitlin Mattos ( per a ella eren les 9 del matí). Vam assistir una representació de professors i alumnes involucrats en el projecte de tots els països, en total 72 persones. Durant aquest trimestre estem treballant “Energy Waste” (  malbaratament d’energia) i els coordinadors d’aquesta part del projecte són Romania. Ells han proposat les tasques que estem treballant i ells es van encarregar de contactar amb l’experta per poder conèixer més sobre el tema abans que els alumnes es posin a treballar amb més profunditat. La conferència va ser tota en anglès i va ser molt entenedora i assequible per als alumnes. Els alumnes van intervenir fent preguntes i donant la seva opinió sobre el tema. Un dels objectius del projecte és que els nostres alumnes prenguin consciència que hem de cuidar el nostra planeta i què podem fer per revertir la situació actual.