ENQUESTES D’AVALUACIÓ DEL PROJECTE “SMART WASTE MANAGERS”

Estem acabant el primer curs del projecte Erasmus+ “Smart Waste Managers”. No ha anat com haguéssim volgut, ja que s’ha vist afectat pel Covid-19, com la vida de tots nosaltres. No hem pogut anar a Polònia al mes de maig, però el viatge es farà tan aviat sigui segur per tots nosaltres fer-ho. Malgrat tot, els alumnes han continuat treballant online en el projecte i la majoria d’activitats que s’havien de fer durant aquest curs les hem complert. Ens ha quedat pendent el nostre hortet ecològic i  posar en marxa la compostera que havien fabricat els alumnes, però de ben segur que el proper curs ho farem!!! Us animem a donar un cop d’ull al projecte online per veure tot el treball que han fet els nostres alumnes.

A més, necessitem que tots vosaltres contesteu unes enquestes per tal d’avaluar l’evolució del projecte:

Enquesta alumnes

Enquesta professors implicats en el projecte

Enquesta pares i resta de professors del claustre.