EL RIU, DOLÇ O SALAT?

El dilluns 25 de novembre els alumnes de l’optativa de Biologia de 4t d’ESO van realitzar una sortida organitzada pel CdA de S. Carles de la Ràpita, anomenada EL RIU, DOLÇ O SALAT?. (Veure fotos) Hem fet la sortida amb vaixell pel riu Ebre, des del port de Riumar fins a la desembocadura i els alumnes han tingut l’oportunitat de mostrejar ells mateixos aigua de riu, a diferents profunditats, i fer les analítiques corresponents mesurant paràmetres com : temperatura, conductivitat, transparència,salinitat, densitat… Posteriorment, en arribar a port, s’han contrastat totes aquestes dades i s’han tret les conclusions pertinents que permeten veure de forma objectiva la incidència de la falca salina al Riu Ebre.
El dia ens ha acompanyat força i tots hem gaudit molt de l’experiència.